LEVER 1 BÀI 7 :Secret Love - BÀI DỊCH Effortless English CD1

WOMAN HESITATES TO REVEAL SECRET LOVE FOR COLLEAGUE
Người phụ nữ do dự việc bày tỏ tình yêu thầm kính với đồng nghiệp

DEAR ABBY:
Gửi Abby,

I am a single woman in my early 30s who has never been married. I recently fell in love with a wonderful manwith whom I spend a great deal of time. He is unaware of the intensity of my feelings, and I'm afraid of telling him out of fear of rejection.
Tôi là một phụ nữ độc thân ở những tuổi đầu 30, chưa bao giờ kết hôn. Gần đây tôi đã yêu thích một người đàn ông tuyệt vời mà tôi đã dành rất nhiều thời gian. Anh ấy không hề hay biết những cảm giác mãnh liệt của tôi. Và tôi sợ nói ra với anh ấy sợ bị từ chối.

There are a couple of additional concerns: He is 15 years my senior and a medical doctor. I am a social worker in a lower economic class. In addition, we are of different religions, but we have similar spiritual beliefs andvalues. He is also my co-worker.
Có một vài bổ sung khác: Anh ấy lớn hơn tôi 15 năm tuổi và là một bác sĩ y khoa. Tôi là một nhân viên xã hội với mức thu nhập kém hơn.  Ngoài ra, chúng tôi còn khác tôn giáo nữa, nhưng chúng tôi có niềm tin tâm linh và những giá trị tương tự. Anh ấy cũng là đồng nghiệp của tôi.

I am very interested in pursuing a deeper relationship with this man, but would like to hear your advice first. Thank you for your thoughts on this.
tôi rất quan tâm đến việc theo đuổi một mối quan hệ sâu sắc hơn với người đàn ông này, nhưng mong muốn nghe ý kiến của bạn trước. Cảm ơn những suy nghĩ của bạn trong chuyện này.

-- LONGING FOR MORE IN CHICAGO
- Niềm hao khát nhiều hơn, tại Chicago

Share on Google Plus

About anhvvt

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment